Skip to main content

Sang Jamir

I still remember when I first met Sangla Jamir in our College, Aizawl on June 2017. She came from Dimapur, Nagaland. She is a chubby and inncocent lady.  She is studying Master of Theology (Religion Deparment) in our College. She was born on 15 May. 

When I first met Asang, I reallized my ex-girl friend those who damn me! I really love her so much and I try to forget many times. But, when I saw Asang, I remember again my ex-gril friend!


In the month of June 2017, I and Asang and 4 of our friends were sitting together in our hostel mess table during the whole month of June. The more I see Asang the more I remember my ex-girlfriend! She was also the supporter of Chelsea FC as like as my ex- grilfriend!

We have Social work on every Thursday afternoon. We are separated in different groups. Sometime I and Asang were working together in same group. As usuallly the ladies distributed water for men in their respective groups and Asang also distributed water for us. Asang always remained me again my ex- girl friend.

Sometime I approached Asang and ask her something, she replied me with smiling and innocent, I am very happy and she takes away my pain from my ex- girl friend!

Asang did not know my past life and I don't want to tell her my story because I think that if I tell her my past life and my feelings while I see her, she will has a negative feelings and not comfort her studies life the whole year. 

But, before she leaves our College, I want to tell her my feelings and how she look so much like my ex -girlfriend. Now she had almost finished her studies.

I wish her to have a good result from our College and to have a good ministry in her whole life. 

I know that my English construction is very bad. But if write in Mizo, Asang will not understand what I say. This is only for Asang.


Dear Asang,

I will pray for you  for your future ministry and God will use you to extend His reign  and to proclaim His glory.  I wish you from the bottom of my heart.

God bless you now and forvever. 

Comments

Popular posts from this blog

IMANUELA THI ZAMAN

Lal Isua thisen hlut zia leh keini misual boral tur te min chhanmdamna hlut zia puanchhuahna hla tha ber pawl chu Kristian Hla Bu No- 173-na 'Imanuela thi zaman' tih William Cowper phuah, Rev. Chhuahkhama lehlin hi a ni ngei ang. He hla phuahtu William Cowper-a hi Great Berkhampstead, England-ah November 26, 1731 khan a lo piang a. Kum 1754 khan Ukil ni turin a inbuatsaih a, mahse vanduaithlak takin Ukil ni tur chuan a tling zo lo a, depression nasa tak a nei a ni. Chuti anga nun hreawm tak a hman hnu chuan kum 1771 khan he 'Imanuela thi zaman' (There is a Fountain Filled With Blood) tih hla ropui tak hi a lo phuah chhuak a. Chu a hla phuah chu Conyers’s Collection of Psalms and Hymns in 1772  hla bu ah an chhuah hmasa ber a. Chumi hnu chuan Hla phuah thiam em em (Amazing Grace phuahtu) Newton nen an hla bu siam The Olney Hymns -  ah kum 1779 khan an chhuahnawn leh a ni.  He hla a phuahna Bible chang behchhan chu Zakaria 13:1 "Chumi ni-ah te chuan Dav...

BEISEINA NUNG

I Petera 1:3-9 A chunga kan tarlan Bible châng innghahna hi Petera te hun laia Asia Minor-a Kohhran țhang chak em em mai te chungchang lehkha a thawn ațangin a ni a. Helai 1:3-9 ah hian Pathian khawngaihnain Lal Isua tiha thawhnlehna hian beiseina nung min neih tir thu leh chu Lal Isua thiha thawhlehna chu kan chhandamna-chatuan nunna kan neih theihna tur a nih thu Petera hian min hrilh a. Beiseina hi keini ringtute chauh ni lo mi zawng zawng hian kan neih hi a pawimawh em em a. Beiseina hi mi rethei te chaw an ti hial țhin a ni. Miin beiseina a neih tawh loh chuan nun hlutna hi a hre tawh țhin lo a. Mi lar, zaithiam, Celeb etc pawh nise amah ah beiseina a awm loh chuan mahni intihhlum mai hi a thlang țhin. Hmanni lawk ah Linkin Park band-a an Vocalist Chester Bennington-a pawh inawkhluma an hmuh kha! Khang te kha a larin khawvelin an hriat nen-beiseina a neih tawh loh vang a ni ngei ang- a nunna kha amahin a inlak hial ni! Chuvangin beiseina neih pawimawh zia hi kan sawi ...

Min Hruai Zel Dawn

Ira Forest Stanphill chu ni 14 February, kum 1914-ah khan Bellview, New Mexico-ah Andrew Crittenton Stanphill leh Maggie Flora Engler Stanphill te inkarah a lo piang a. An chhungkua-in  Coffeyville, Kansas -ah chengin kum 12 a upa a nihin High Sikul a zo a. Chillicothe (Missouri) Junior College atanga Graduate a zawh hnu lawk- kum 22 chauh a upa a nihin rawngbawl turin a inpe a.  Kum 1939, April ni 28-ah Southern Missouri District Council, Assemblies of God Kohhran chuan Pastor niturin a nemnghet a; a dam chhung hun hi rawngbawlnain a hmang zo a ni.  A dam chhung hian America leh khawvel ram hrang hrang 40 chuangah rawngbawlna a nei a; Pathian hla 500 chuang zet a phuah bawk a ni.  April ni 23, 1939 ah Zelma Lowson nupuiah neiin a nupui hi rimawi lam thiam tak niin piano a tum thiam em em a; fapa Ray-a neiin an chhungkua hian rawngbawlna/crusade te neiin an zinkual nasa em em thin a. Thusawi chauh niloin zai an thiam bawk a; chuti ang chuan Radio leh T...